stranden, javisst.


stranden va man på kl 10 i 11, skulle kilat med karro men hon va ikke vaken så jag gjorde en diss o kila med mamma till råå. sen la vi o stekte till til 3 halv 4 o kila då till maxi. o jäklar va vi va duktiga vi grilla korv när vi kom hem :d hahaha. så ja nu sitter jag här något röd på kinderna o en aning brunare o kränger i mig godis. livet e bra ibland! (Y) ikväll ska jag o malin kila till kajsa o moa o ha tjockekväll, fast vi ska cykla dit o va lite duktiga. o nån liten skitunge här på ättekulla har punkat min, mammas o brossans cykel så jag får väl fjäska för farmor eller nåt. höhö. hos kajsa ska vi nog typ kolla film eller nåt ;D hoppas vi kan typ bada eller nåt med.. ;) aja, det ska bli kul iaf o träffa dom två nötterna igen. dessutom kör vi på loffe så det blir inget smink o mupp kläder. jätte smile på det!


pöööööööööööööööööööööss!


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback