mys, japp.


sol sol sol! vem älskar inte solen? man längtar ju typ hela året efter sommar o sol, men mycket sol har det inte vatt på länge. aja, inget klag för nu e den ju här! (: typ såå gött o bara ligga o steka o sen i o bada. aja, jag va iaf på stranden idag med två sötnötter, japp helt rätt moa o malin. mums på va jag älskar dom! jag vil skryta lite nu asså, jag cykla till moa o sen ner på fria o va där vid halv 12 sen börja vi steka o sen kom malin, även cyklande, vid 1. sött, men vi va lite trötta på solen så halv 3 stack vi typ xD men det e najs! så då cykla viu hem igen (H) sen va jag helt totalt död, så mamma gjorde lite mat till majje :D o sen kila jag till pappsen i stan o sen skulle jag o malin ner på vår numera tradition nämligen p93s möte mellan hbk o hif ! :D hif vann ;) iaf vi träffa lilla puss johan o han va så söt så efter lite tjat gick han med mig hem o dissa bussen. lixom puss! så nu sitter jag här o tvekar på om jag ska kila till gröningen med kevin o lite annat folk. men förmodligen blir det så :D så ha det as fett rövaungar! klickklick ;)


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback