måndagar asså..


jadu helt totalt underbara..nä det e ju inte riktigt så jag skulle beskriva dom! snarare pest. men aja, jag lever ju så man ska la ikke klaga? HAHA. hela min dag har jag vatt typ..öhum..negativ? ja så skulle min kära jan (farfar) beskriva mig! hah, skolan idag, nä ingen höjdare det heller. dan börja med datakunskap, o helt seriöst vem kan inte word?! iaf någorlunda bra så man klarar sig..tydligen tror ikke skolan så såatt ja vi fick sitta i en timme o öva på o spara dokumentet ändra texten trycka på delete, ni fattar! helgalet, dagisnivå.. inte nog med depp, vidare in på naturkunskap ingen höjdare det heller men fick snackat lite betygsnack o lösa nårra uppgifter. sen va det då time för mat! som vanligt va det bara till o vandra till olympia o ställa sig i kön, ork! men i kön träffa jag alice som jag träffade i lördags så vi stog o snacka lite o sen satte hon sig o käka med oss, mycket trevligt! (: maten va föresten ganska halv okej! sen kila vi tillbaka till petri o satte oss o vänta. på att letionen skulle börja, dör det suger med alla jäkla rasten som drar ut på dan! dra ihop alla lektioner istället o låt oss sluta en timme tidigare? aja, lektion blev det ju iaf o nu va det arbetsmiljökunskap som gällde. bara sitta o lyssna typ i en on halv timme eller nåt o kolla på en film som vara nån minut från typ 80 eller 90 talet, ni vet feta brillor fula blommiga kjolar o redigt lökiga träningsoveraller! hahaha, skratta as mycket faktiskt! lektionen kom till sitt slut o vi kila ut o återigen vänta, undertiden hann jag kläcka ur mig en hel del negetiva saker palla matte palla lyssna ååh jag e trött. asså shiiet jag fattar inte alla som hörde mig måste tro jag e miss negativ, men det e jag inte! fast jag har ju mina negativa dagar så vänj er. mohaha. iaf så blev det lite matte, där vi fick våra böcker men vi gjorde inte så mycket, höhö! ni vet, palla lixom! sen då finally SLUT! kl tre o man djurar ut, tjohoo! farfar hämta mig så jag slapp ta bussen.

jag åkte hem till min kära faster o satt o fika med farmor o farfar o lite sånt mys, min farmors bror fyllde nämligen år tihi. så ännu en fetto dag, suck! men jag bestämde mig att nu e det slut med mitt godis ätande från o med imorron o nu ska jag bli äpple-freak! ja jag säger va ni tänker, jomen tjena lycka till! (Y) men jag ska försöka, verkligen, o va lite duktig med alla dessa sockersker! för jag tror helt seröst jag e beroende! just nu sitter jag ju tex o käkar marabou.. men från o med imorron! den första september blir ellinor nyttigt!
iaf så kila jag o farmor sen till väla o sen kom mamma oxå upp så kila vi runt där nånna timmar o jag shoppa en väska o två coola hårnålar! tihi.

nu sitter man här då o degar framför soffan, lätt panik inför morrondagen då skolfotot ska tas.. kan låta tönt på heltid, men fasen man får ju lida ett år om det blir kasst! så imorron blir det nogrann sminkning o hoppas inte på att nån fine har planer på o komma inatt hahhaa. men det blir nog askalas!


puss o pang!



                                                                                                                          /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback