jajajja!


asså jag har inte pallat bloggen, tihi. illailla jag vet men asså det kommer tillbaka! linjen e helt underbar, skolan helt okej o klassen..funkar! haha, jag pallar ikke skriva just nu men ikväll eller imorron kommer en rejäl uppdatering! mohaha! ikväll ska jag antingen till bahnof eller chilla sönder hemma eftersom på nått sätt jag känner mig död! men vi får se..

men puss på röven! för denna helgen ska jag hinna med mycket höhö. va med jesper som jag inte vatt med på typ såå länge, på lite tjej mys hos kajsa med massa brudar, förmodligen färga håret på jonna, ha kalas för mamsen, o dessutom käka massvis med godis! mums!



/ella♥

Kommentarer
blondie säger:

köpa jackieoch vispgrädde? (A)

2009-08-30 | 11:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback