jaja, seg men dock.


asså shiiet jag har vatt lite dålig med bloggandet men aja:D det har dock inte hänt så mycket så inget missat (Y) eller ja förutom igår då:D först va jag såå dukitig så jag gick upp 8 för pappa o sen ja hade jag ju massa kartonger i min garderob kvar så ja vi satte igång o kötta dom. sen va jag såååå duktig så jag bar ner dom i källaren 4trappor ner ;O helt död sen! iaf, sen jag o pappa bara nu jäklar kilar vi ner o badar så japp vi drog ner o bada på gröningen. sen kila¨jag bort till jesper o carl en sväng o bada med dom, trevligt! (: hem duscha o käka sen o sen kasta sig på bussen! sen fixa jag o malin oss hos mamsen o sen va det dax för strandfest i laröd! det va faktiskt ganska kul:d mycket folk o det va lite fattig musik ja..men mycket trevligt folk! tack alla för kvällen! sen kila jag o malin hem o robin åkte med oss haha. sen hoppa vi bums i säng o sen vakna jag kvart över elva :D skönt men ja, sen kila malin efter ett tag o sen dess har jag typ suttit i soffan! mohahha. nu kolar jag på gone in 60 secunds o ja den e as bra faktist! hahhaa :D


väldigt söt bild! hahahha, men jag älskar malin!

kolla våra klipp igår på hennes blogg xD www.heediin.blogg.se


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback