ingen luft.


eller ja ingen frisk luft iaf! idag har jag nämligen inte länat lägenheten o knappt mitt rum, endast för o äta o va lite sådär småsocial. men en såå jäkla skön dag alltså, har knarkat min skiva o dessutom rihannas unfaithful som jag har lyssnat på minst 50ggr idag. o jag har ingen aning om varför ?! men just idag kändes den sjukt bra, o stackars min lillabror som har fått höra min inte så vackra röst o samma låt så många gånger. mohaha. för jag har nämligen sjungit typ hela dan, va på sånt sjungehumör igår med när vi campa på fotbolleplanen ni vet. helgalet! men det e ganska härligt asså.
imorron e jag lite sugen på stan för lite shopping så får väl se om jag hamnar där. har hittat en mössa o halsduk på mq som jag ska inhandla, tihi. o sen e man ju alltid sugen på o shoppa!

förövrigt så e jag fett beroende av Quadrapop o bara jag ska åka bil fem min eller gå till nån så slår jag på det. annars funkar det oxå bra innan man ska nanna eller vid mat bordet, när man kollar film..etc! aja, va jag vill komma fram till e att jag har gått o blivit geek på lovet!



/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback