gymnasiet

 yeees, idag va det dax. hann inte skriva igår för va så upptagen med o kolla en shoppaholics bekännelser o lära mig o käka youghurtglass! as gott, rekommenderas. o dessutom fundera ut kläder fixa naglarna o ja allt va jag pyssla med!

i vilket fall så va det idag dax idag, idag börja jag gymnasiet på petri på hår- och make-up stylist! givetvis  va det lite nervöst idag o gå till skolan som lixom inte va den vanliga.. men det va bara o pipa iväg, när man kom fram till entrén så stog där lärare o skicka oss dit till nån som skicka oss vidare o blabla, tillslut kom jag då rätt o där va redan massa folk i o med att dom hade alla frisörerna som e två klasser plus min klass så va där ju mycket folk. när man kom in fick man hämta ett glas med sitt namn på o sen slå sig ner. då börja lärarna såsmåningom presentera sig o dom flesta verka bra, kanske att idrottsläraren verka mer som en mesig pensionär men det e ju iofs ett STORT plus för mig då jag hatar idrott! tihihi. sen va det då mingeldax, då alla vi skulle gå o mingla med varann o det va ju lite jobbigt i början för många av oss, för faktiskt så kände jag ingen o visste inte ens vem nån va. så det va ju faktiskt kul! men så småningom hitta jag ju nårra trevliga människor snacka med så. sen blev det lite mer information sen va det time för rundtur, när vi tillsist kom ner till de praktiska salarna så fick vi se vår huvudsal, som va helt nygjord. skit fint med speglar runt om i rummet, massagestol, tvättstationer, spegelbord o sen vita skinnstolar! riktigt fint faktiskt. o sen lunch, som vi käka i tych, spagetti o köttfärssås efter det slut! så då gick jag med tre av tjejerna hem för dom skulle till knutan. trevligttrevligt! så det verka faktiskt as najs, o jag e as nöjd med mitt val hittills iaf!

imorron börjar jag kl 10 o slutar 15.00, vi skulle snacka om nån faddersak på eftermiddan vet inte va det e. haha, men det blir säkert najs. fick inte mitt schema idag utan bara ett schema som gäller framtill onsdag. min kläd panik sluta med att jag inte orka bry mig så mycket så jag tog min långa oranga kofta o leggings, sen fatta jag dock att det inte va höjdar outfitten, då det blev stekevarmt påväg till maten! men jaja, min kära nitklackar satt även på (Y)

 
gjorde nån liten flätfrilla dagen till ära!


lök men ja såhära framifrån..



/ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback