gott snack.


asså hur skönt e det typ inte att det e fint väder? helt underbart. imorse vakna jag o malin runt 10 halv 11 o efter vi hade kollat lite tv o malin vatt på datan ett tag hon bara, vänta e det fint väder? ;O jag kolar på persiennen o bara :O:O det lös lixom imellan så jag bara fjoom o drog upp dom, o jäklar man fick solen i ögonen! så cp najs att det e galet, så käka vi frukost o sen ner på råå o stekte. As gött, vi la oss o va lite social med min lilla mamma :D vi bara plopp i vattnet o det va svinekallt men jag mesa inte o dök i, medans malin, numera kallade mes, muppa sig o det tog åår innan människan väl va i ;O men aja, sen va vi i ett bra tag iaf. jag har haft en damp dag idag o det fick mamma o malin bli lidande för då jag hela dan har legat o sjungit baby goodby med emd xD så fult jag kunde dessutom o sen muppat mig o legat o petat på dom, HAHHA! ganska kul. men kändes inte som jag fick nån färg alls..äsch, iaf så påvägen hem blev det BK sweetnajs!

sen så vi bara aah vi käkar ute o skule fälla upp parasollet o då gör mamma det o jag bara GAAAAAAAH! mamma en skit stor spindel på o mamma kastar parasollet o bara var?? ;O jag bara där.. o jäklar min mamma e modig asså, hon hämta trädgårdshandskarna o klämde den ;O GALET! sen börjar hon rota i parasollet o hittar mannen till sprindeln o derasw ägg! usch..asså jag hatar spindlar! jag va helt sån poff i typ as länge. vidrigt.

ikväll ska jag maybe va med mallsan en sväng, vi skulle egentligen kila till kajsa o ha tjockekväll men vi tog det imorron istället för det blev lite muppigt idag! men as najs o va tjockis imorron. mums. strax kommer farmor o farfar hit o ska sätta upp lite saker på mitt rum för jag o mamma e inte så bra på skruvar o spikar xD så nu ska jag hjälpa lilla mamma o plocka fram lite fika, höhö. pöss!


/ella♥

Kommentarer
betty säger:

iuuu hur ser spindelägg ut? omg >.<

2009-08-09 | 12:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback