depp!


asså jag orkar inte. jag kommer få sitta med mamma o emil, våra grannar o deras två barn 3år o 8år! kul! för det gick inte o byta ut jonna mot nån annan för jag vet inte på det flygbolaget kunde man iaf inte det. tycker dock synd om jonna som nu måste betala för flygbiljetten fast hon inte ska med.. så jävla tråkigt jag e inte ens sugen på o åka längre.. moa kunde ha följt med annars men nu går inte det för det fucking flyget går inte o boka om till nån annan! allt suger just nu, o som sagt jag hade längtat men nä längtan e över!

iaf så åkte jag till stan med min lilla farmor faster o min kära kusin som e typ 7. jag älskar han alltså, så himla härlig kille! han kom in o hämta min imorse så jag bara jaha e du oxå med? han bara du ellan, e det du eller jag som ska köpa en väska ? hahahahhahaa, jag dog asså! så söööt! väl nere på stan så vandra vi runt o leta skolväska till miniman som ska börja ettan, kommer ihåg hur kul man tyckte det va o man åkte alltid o köpte matchande väska, pennskrin, pennor suddi, allt! så himla gulligt, saknar nästan det lite faktiskt! första året hade jag bratz o man va knappt stolt ju! ;O haha! vilket fall så blev det lite tröst shoppinge efter mitt depp, så jag kommer hem 600spänn fattigare men men en cool pälsväst! så ja jag va nöjd, det e det enda som hjälper när man deppar, o shoppa! köpte dock inte min halsduk o mössa idag men jag kommer nog o göra det. hihihihi!

ska ut o kränga ballerina kakor nu o mentalt förbereda min inför sprutan kl 4! jesper har nämligen suttit o skrämt upp mig, o jag hatar redan det innan!


hahahha, karro o jag inför en skolstart. dock en första året tror jag eller ja har ingen koll..ganska söta iaf!



/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback