bra dag, dåliga besked!


jag har faktiskt bara vatt hemma sen imorse, fast jag älskar o bara va hemma o inte göra nått. jag har faktiskt gjort lite nytta o städat hela mitt rum o lagt alla kläder där dom hör hemma. sen fick jag ett brev från min moster med en lapp där det stod: detta e den sjukdom du hade. hahahaha, så himla gulligt av henne. nämligen fick jag utslag över magen o ryggen o jag trodde ju det va soriasis (stavas nog ikke så men ja) men nepp ingen fara för det va bara pityriasis rosea1 så fint det låter, mohaah! men iaf det va ingen fara o det går bort o kommer inte tillbaka så helt strålande. fast jag e just nu prickig på hela magen för där de satt blev det vitt efter i o med att jag har blivit brun för övrigt, så ja ser ju inte så trevligt ut! men aja, jag överlvever ju iaf. men det konstaterat fick jag en ide om att göra rent alla min silver smycke, o det gjorde jag oxå. så nu skiner det som nytt igen, mohaha! lagom när jag va klar kom mamma hem o så fika vi lite, innan jag kila o duscha. då fick jag för mig o fixa min design o jaa det e det jag har gjort sen dess typ. men jag tycker den blev gullig! haha, dessutom e det ju jag som ritat huvena där uppe (H)
dock fick jag ett mycket tråkigt besked under tiden jag höll på med bloggen, jonna kan inte följa med till kanarieöarna ;(  tydligen va det jätte svårt o få ledigt o hon hade fått ta igen as mycket o så, så det gick inte. o jag förstår ju det, även om det e tråkigt :( så nu får jag väl kila o snacka med mamma som nyss kom hem o se hur vi ska lösa detta, vi får ju hoppas det går. får väl se om jag hinner få med nån annan nu eller om det bara blir familjen då.. aja, love u ändå klantskalle!

jag tänkte kasta in en bild på mina stövlar som jag köpte i stockholm för jag kom på att jag inte har gjort det. sen kommer det även lite såna nobbe bilder i och med att det inte e så roligt o fixa smyckena så foto jag ju som vanligt massa onödiga bilder, aja!

 
supercoola enligt mig!

   
verkligen onödiga men ja.


så som sagt bra dag med tråkiga besked!


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback