Zebran ;)


Heej!



Äsch, jag sega lite igår hihi :D men jag hade lite stressigt ;D Först va det skolan första dagen ju känns depp! men vi fick tillbaka våra engelska nationella, uppsatsen & den gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig..VG+ blev det ;) så jag va skit nöjd! men sen hände nog inget mer intressant den dagen tror jag, men efter det så kila jag hem o zebra blond! ;O asså det e inte fint typ mitt hår e randigt o mellan brunt o blondt, mörkbrunt vissa bitar o platina vissa bitar! ;O så det e inte jätte snyggt direkt^^ men jag ska fixa till det om typ en vecka typ ;P

sen igår kväll va jag ute med jonna o gabbe, sen kom malin en sväng när vi följt jonna hem o hon har blivit rödhårig! så jävla coolt, skit snyggt :D hon o kairo fick för sig det igår så jonna fick leka frisör, dom tog samma färg så nu e de rödhåriga snyggingar ;)
just det, igår ville pappa att jag skulle hänga med på bio med han o emmpa så jag bara njää först, men sen så va det fast and furiros så jag bara ja okej. så vi körde dit o tog godis o sånt o löste in biljetterna, när bio-tjejen fågar min bror hur gammal e du? han bara 13..hon bara tyvärr då får inte du gå på denna bion xD så min pappa blev skit sur, men det sluta med att vi 10min senare satt i bilen på väg hem igen utan nån bio! :D sen orka nog inte pappa laga mat redigt så det blev billys (Y)

Idag har nog annars inte heller hänt så jätte mycket, vi börja 11.20 så jävla skönt! ;) men malin hade nationellt så när hon va klar kom hon till mig :) men jag va nog inte så social, för jag hade ett helvete med håret, för att det inte skulle se alltför zebrigt ut xD men vi kom iväg o kom tillomed 20min tidigare än vi behövt! duktigt! sen hade vi so o vi fick tillbaka våra ekonomiprov o läraren säger: bara 4st klarade det utan att behöva komplettera, oh shit! tänklte nog alla, men gissa vad?? jag va en av dom 4 o fick mvg :D:D sen va det dax för mat o sen bild, sen slut! o nu sitter jag här framför tv o data ;) mys!


fulebilden, men så här såg jag ut idag o mitt hår ser ännu värre ut i verkligeheten! ;)



♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback