Tingeling!


Heejhej!


Nu va det typ hur längesen som helst jag blogga. Men går natt efter att malin hade kilat hem, så av nån anledning hamna jag här o börja fixa min blogg! Sen vips hade jag legat o pillat med den i 2 timmar o klocka va kvart över 4 ;o så jag bara shiiet, o kila o la mig :D men den blev ganska bra tycker jag, iaf sexxi färg! ;) pink for life! Förmodligen kommer jag inte bli bättre på att uppdatera den för det men man kan ju alltid hoppas^^

idag har annars varit en grymt skön dag, det e ju påsklov nu! De e så fucking skönt o slippa skolan för den e man lagom trött på för tillfället ;P men nu har vi lov till nästan måndag, alltså 9dagar kvar :D idag har jag bara typ chillat sönder med musik o lite städning av garderoben, mycket välbehövligt! ;) sen kilade jag ut o la mig i solen lite 6 nu ska vi strax käka tror jag. Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra än :) vi får väl se om det blir några påhitt ikväll ;)



osminkat kör vi på idag! ;)


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback