Spruta nr 2 !


tjena!

så va ävem spruta nummer 2 avklarad, har nämligen börjat ta livmoderhalscancer sprutan ;) jag har tatt både etan o tvåan med karro my love o även 3de får bli med henne! trots att hon tryckte in sina fucking naglar in i min hand ;o tack babe! ;) men kan ju säga till alla som har denna kvar att denna va värre än ettan men ändå inte, den gick fortare men gjorde ondare. äsch, nu e den gjord!

idag har skolan sugit röv (mer än vanligt) vi hade massa sega lektioner, o sen engelska där vi fick vårt samanlagda betyg på svenska nationella. o mitt gick åt helvete så jag blev skit besviken o sur..sorry om jag va sån klagunge! jag fick vg o för mig e det dåligt för jag har mvg i svenska (kanske inte nu längre..) så min dag va helt klart förstörd ;)

men vd gör man? jag e ju inte direkt bra på o va sur så det lär ju gå över, dessutom e jag ju inte så sur utran mer besviken på mig själv för jag fattar inte hur jag kunde va så kass :D hihi, jaja nu e det skitet över iaf! men nu ska jag kila till maxi o handla marabou för att bli på lite bättre humör :D


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback