Påskmiddag


heej !


efter mycket mys o chill o springande från takterassen till trädgården för att hitta den perfekta solen, fick jag o jonna tillslut lite tomatofaces :) vi får väl se om det blir lite mer solning imorron om det e finfint väder ;) förövrigt mår jag inte alls bra idag heller o innan fick jag ett sms från min sötsak moa o hon undra om jag va sjuk, för det va hon som smitta mig nämligen, o jag bara ja tyvärr e jag ju det ;s så hon bara ååh neej, jag har fått halsfluss nämligen förlåt om du får det! xD så jävla lyckade vi e :D:D tur jag e så jävla duttig på o förlåta så jag älskar nästan dig fortfarande ;)

ikväll har min lite udda familj varit på påskmiddag hos min farmor ätit påskmat xD fast jag har inte haft nån aptit på hela dagen, så jag käka bara en liten macka ;( o det e allt jag har ätit idag, förutom godis då såklart! Men det va faktiskt ganska mys hos farmor o farfar, dessutom fick jag ännu ett påskägg aldrig fel med lite mer gödning för fläsket :)
fick även tillfälle att inviga min nya ögonstenar, alltså mina röda pumps ;) min lilla mormor fick känna sig extra liten, mohaha :D


älskar dig ♥


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback