kevin


Heej!


Idag har jag bara legat hemma hela dagen o degat för att fortare bli frisk :) vet dock inte om det hjälpte direkt, men nu har jag ju iaf sett hundra serier under dagen ;) haha, sen spela jag ju faktsikt en runda yatzy med min far o japp jag lekte ut han! sen försökte jag peta i mig lite mat, fast utan större framgång :/ jag har verkligen ingen aptit okäner mig inte hungrig, dessutom smakar ju maten ingenting när man e förkyld! detta suger!

fast jag skulle inte ligga hemma hela kvällen oxå, för sen fick jag ett sms från malin om jag skulle joina till kevin :D o det gjorde jag ju såklart:D så en stund senare satt man, lite uppfräschad o sminkad, på bussen med jonna o malin. väl hemma hos kevin blev det chill på hög nivå med film o popcorn ;) senare kom även anton dit, trevligt trevligt ;d men efter denna myskväll så gick sista bussen 23.32 så vi fick kila ganska tidigt o vi kom lite tidigt till busshållplatsen o då blev vi lite hyper^^ o sen vips sprang jag o evin runt o lekte kyckling, men kevin jag va den bästa kycklingen! tack för kvällen :D

nu sitter jag framför tv o data med godis brevid mig o nästan vägrar att gå o lägga mig, det e ju sista kvällen på lovet som man kan va uppe ;o det känns föjävlgt att det snart e back to hell!men inte mycket att göra åt saken, nu e det bara o kämpa som attan i 9dagar sen kilar man till auschwicz ;o men nu får man väl ta lite nya tag o se fram emot det så ska vi förhoppningsvis överleva dessa dagarna!

Förresten så blir jag blond imorron! ;)




♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback