älskade & hatade sol!


heej!


imorse vaknade jag kl 07.56 ;o av att solen stog rakt in igenom mitt fönster rakt på mitt huve :O gissa om det va ljust o varmt?! men e man så jävla trög så man inte rullar er får mn nästan skylla sig själv. Men iaf så kunde jag inte somna vidare så jag gick up o la mig vid tvn o datan ;) o efter en timme typ kilar pappa ner för trappan med världens fetaste påskägg, så jävla gott! nästan bud på o lägga upp en bild på det sen. men nu har jag legat o typ chillat sen jag vakna o jag mår typ lika "bra" som igår, stor tumme ner! men äsch jag ska nog träffa blööndie snart så ska vi sola lite på min terass, myspys!


jag vet vi e snygga & ja jag har flytväst för jag har svårigheter med simmandet ;) sakna sommar! <3


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback