sveriges segaste ? :D:D


HAHAHA :D

jag e förmodligen en av sveriges segaste människor, vad det gäller bloggning :D:D fattar inte redigt vad det e med mig men jag pallar inte :P kanske börjar skriva nån gång, men jag vet inte när ;P

Dagen idag : haha, en helt okej dag..dock mkt seg ! Jonna hade total damp på matten o jag höll på o seriöst döö av skratt :D sen hade vi massa tradiga lektioner, så segt ;S men vi fick käka kakor (Y) för vi ska samla in pengar genom frsäljning av kakor, så fick vi smaka :D:D sen efetr skolan stack jag o jonna till skolkören, som börja idag verka faktiskt ganska kul :D fast jag kan inte sjunga, men vi kommer äga ndå xD

idol nu !

ha d gött ! vi hörs väl ;P ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback