skolan

hellosan !


 

 jag kom nyss hem från skolan o så här såg min skoldag ut ! :D
dagen började med SO där vi babbla lite om kartboken :D men jag fattar fortfarande inget..sen va det svenska, där blev vi indelade i grupper o varje grupp representerade en tidningsredaktion, sen va uppgiften att leta upp 5 artiklar som passade till den tidningen man hade ! det va faktiskt ganska kul xD efter det va det rast sen matte, men vi hade ingen matte istället kollade vi på filmen som vi började se igår, Super size me ! nästa lektion e slöjd o där hände väl inget speciellt direkt..tajm för mat ! tyvärr va det korvstroganoff ( eller hur det stavas :D ) På idrotten efter maten va det 2,3km som gällde, jag va inte med pga förkyldning :/ men till alla er som va med :
AS BRA JOBBAT ! 



min kise klara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback