måndag


 

hejsan svejsan !

dagen började med att man vaknade upp trött o tittar på en lika trött malin :D men vi orkade oss upp, o gjorde ve oss sen satt vi oss o käka frukost, tack för en mysig natt älskling <3
därefter stack vi till skolan, tyvärr ! när vi kommer dit ser vi massa utklädda folk, då kom vi på att niorna tog sitt spexfoto iadg ! skit kul o se alla :D annars hände inget ovanligt väl..lite strul med nån men orkar inte bry mig just nu :/

efter skolan stack jag hem till pappa o hämta två klänningar som jag skulle byta, sen stack jag o pappa ut o fixa det, o kolla även idag in lite konfa klänningar..dock utan framgång :( får åka till helsingör i helgen o till stan nu iveckan, håll tummarna för att jag hittar en har värsta paniken :D o nu när vi va på väla ändå så va jag tvungen o byta mina älskade ballerina skor, som hade gått i paj för andra gången :( kommer sakna dom som fan..så nu e jag på jakt efetr nya skor med :D

nu sitter jag o glor på tv, o tänkte pigga upp mig lite genom att måla naglarna :D
valde en kulig färg : orange ! <3


mitt personliga nagellacks favorit är depend
finns i många roliga färger o kostar bara 25 kr/ flaskan
så man kan ha många olika om växla med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback