Torsdag :D


iadg va det ingen vanlig skola, utan vi skulle till fria o spela beach handboll ! det va skit kul ( även om man inte va med :D ) har typ ingen röst kvar..fick sånna as fula linjer från min bikini..fan ! :D men vi gick tyvärr inte vidare, eller vi va bääst, men vi gick inte vidare :D sen åkte vi hem, o jag o malin blev så avis på alla som tog studenten idag..men bara 4 år kvar..man får se det positivt ! sen kom jag hem o började göra ve mig inför kvällen, när jag va klar stack vi till min kusin som tog studenten idag, Grattis till han ! sen stack vi till min mammas nåt ( va tvungen o följa med ;/ ) sen när vi kom hem stack jag ut med lite folk <3

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback