natten mellan igår o idag xD


jag tillbringade natten med jonna, malin & claudia <3
först va det meningen att vi skulle sova i tält med nårra fler, men dom trögona satte upp det på fel ställe så vi ville inte sova där :D dessutom vänta vi på dom i en halvtimme, sen stack vi :D istället bestämmde vi oss för att sova på min terass xD så vi bar upp min madrass o brossans:D så hämta vi massa täcken o kuddar hos mig o malin..o sen la vi oss där vid 11 typ o kolla på step up på mallans data..men när vi legat där ett tag så bara: poff ! så kom det ösregn, vi bara drog in allt o slängde ner det för trappan ! efter det fick det bli soffan o grease ;) malin & claudia va lite tröttisar så vi kolla inte klart på hela:D utan dom sov i sofforna o jag o jonna gick in på mitt rum o kolla på cinderella story :D sen la vi o snacka till typ 4, så det börja bli ljust o vi blev bara piggare o piggare, men tillslut lyckades vi somna..11 vakna vi sen o jonna va lite sur för hon hade ju bara fått sova 7 timmar ( hon behöver 10 ! ) så käka vi frukost & sen stack folket hem :D

här kommer lite bilder :D


söte männska <3


lite msn blev det ;D


peter pan har nog vatt här ? ;P

tack för igår ladies, älskar er sjukt mkt !
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback