60m med kundvagn



asså det va längesen jag skratta så mkt som jag gjrde ikväll :D kag va ute med malin, issa, arber & claudia..så hitta vi en kundvagn, o gissa vad ? jo, jag kom ner i den "stolen" där man kan sätta barn i :D:D oså satte vi claudia därbak sen körde vi 60m..malins tid blev 34.9 sek o claudias 23 sek..malin kunde inte hålla oss på vägen särskillt bra om vi säger såå :D här kommer bilderna iaf.. hoppas ni osså får skratta lite:D:D


jag tror inte ni kan fatta hur jävla kul det va asså ;D <3




det stog max 15kg, men den höll för mig ! ;D


blev lite suddig pga att vi hade 60m race samtidigt xD

puss puss♥

Kommentarer
Claudia säger:

hahahah , fyfan asså. ändå , att du passa , hahahhaa , sjukt kul. tack för allt skratt ikväll :D <3

2008-06-13 | 01:16:13
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback