denna dagen - skolan = perfekt :D


ja, så e det faktiskt :D denna dagen utan skolan skulle vatt en as skön dag, efetr skolan stack jag somsagt hem till claudia med jonna o malin, så va vi där o softa oss till halv 8, o låt oss sägga så här att med lata oss menar jag lata oss ! haha, frida tidningar, tv o data ! plus mina girls <3 kan en dag bli bättre :D:D kanske..men som grädde på moset som vår lärare sa idag (första skoldagen ) så va jag sedan ute o sprang, har typ sagt att jag ska börja göra det i kanske 3månader :D:D men nu äntligen ;P haha, ska försöka göra det 3ggr i veckan nu får väl se hur det går med det :D men jag håller er upprätadde ( elr hur det stavas ? :P ) men nu ska jag försöka coola ner, för jag e as pigg :D hinner ev. med ett inlägg imorron innan plugget : )

sov gott : ) puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback